W związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego i zaleceniami służb sanitarnych mających na celu ograniczenie epidemii koronawirusa Przychodnia w Ożarowie Mazowieckim funkcjonuje według poniższych zasad:

  1. Pacjentom udzielane są porady w trybie telefonicznym (teleporada) od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 17.30
    tel. 22 344 86 00 – Przychodnia Ożarów Mazowiecki
    tel. 22 344 86 50 – Filia Józefów
    tel. 22 344 86 30 – lekarze specjaliści Ożarów Mazowiecki
  2. W celu łatwiejszej komunikacji zostało uruchomionych dodatkowych 10 nowych linii telefonicznych) i stworzono nowy system komunikacji telefonicznej:
    • Osoby chcące uzyskać pomoc proszone są jak dotychczas o kontakt telefoniczny z Rejestracją:
      22 344 86 00 (Ożarów Maz.) lub
      22 344 86 50 (filia Józefów).
    • Rejestracja, po zweryfikowaniu numeru telefonicznego, ustali z Pacjentem czas możliwej teleporady. Lekarze POZ z naszych Przychodni zadzwonią do Pacjenta w ustalonym z Rejestracją czasie, tak aby uzyskali Państwo poradę lekarską. Jeżeli stan zdrowia Pacjenta będzie tego wymagał, zostaną Państwo zaproszeni do osobistej wizyty w Przychodni w czasie ustalonym z Lekarzem POZ.

    • W czasie teleporady istnieje możliwość uzyskania zwolnienia lekarskiego oraz e-recepty.
  3. Zapotrzebowanie na leki składamy telefonicznie – 22 344 86 00 w godz. 11.00 – 17.30

Pacjentów prosimy o zrozumienie, że połączenie telefoniczne może odbyć się z niewielkim przesunięciem czasowym wynikającym z innych czynności wykonywanych w tym czasie przez Lekarza POZ. W przypadku gdyby w ciągu godziny od zaplanowanej teleporady nie było połączenia z Lekarzem POZ, prosimy o powtórny kontakt z Rejestracją Przychodni w celu uzyskania połączenia z Lekarzem lub zmiany np. terminu czy Lekarza.