W związku z wprowadzonym stanem zagrożenia epidemicznego i zaleceniami służb sanitarnych mających na celu ograniczenie epidemii koronawirusa Przychodnia w Ożarowie Mazowieckim funkcjonuje według poniższych zasad:
- Pacjentom udzielane są porady w trybie telefonicznym (teleporada) od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 17.30
tel. 22 344 86 00 – Przychodnia Ożarów Mazowiecki
tel. 22 344 86 50 – Filia Józefów
tel. 22 344 86 30 – lekarze specjaliści Ożarów Mazowiecki - W celu łatwiejszej komunikacji zostało uruchomionych dodatkowych 10 nowych linii telefonicznych) i stworzono nowy system komunikacji telefonicznej:
- Osoby chcące uzyskać pomoc proszone są jak dotychczas o kontakt telefoniczny z Rejestracją:
22 344 86 00 (Ożarów Maz.) lub
22 344 86 50 (filia Józefów). - W czasie teleporady istnieje możliwość uzyskania zwolnienia lekarskiego oraz e-recepty.
Rejestracja, po zweryfikowaniu numeru telefonicznego, ustali z Pacjentem czas możliwej teleporady. Lekarze POZ z naszych Przychodni zadzwonią do Pacjenta w ustalonym z Rejestracją czasie, tak aby uzyskali Państwo poradę lekarską. Jeżeli stan zdrowia Pacjenta będzie tego wymagał, zostaną Państwo zaproszeni do osobistej wizyty w Przychodni w czasie ustalonym z Lekarzem POZ.
- Osoby chcące uzyskać pomoc proszone są jak dotychczas o kontakt telefoniczny z Rejestracją:
- Zapotrzebowanie na leki składamy telefonicznie – 22 344 86 00 w godz. 11.00 – 17.30
Pacjentów prosimy o zrozumienie, że połączenie telefoniczne może odbyć się z niewielkim przesunięciem czasowym wynikającym z innych czynności wykonywanych w tym czasie przez Lekarza POZ. W przypadku gdyby w ciągu godziny od zaplanowanej teleporady nie było połączenia z Lekarzem POZ, prosimy o powtórny kontakt z Rejestracją Przychodni w celu uzyskania połączenia z Lekarzem lub zmiany np. terminu czy Lekarza.