-
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 0 1 Skarbnik Wydział Wymiaru i Księgowości Podatkowej - prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji przypisów i odpisów, wpłat, zwrotów i nadpłat z tytułu podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych i prawnych,
- organizacja poboru podatków w drodze inkasa,
- podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych oraz postępowania zabezpieczającego,
- windykacja opłat i podatków, w tym opłaty adiacenckiej i renty planistycznej,
- udzielania informacji podatkowych właściwym organom,
- wydawanie zaświadczeń i ich ewidencjonowanie,
- przygotowywanie projektów uchwał podatkowych,
- sporządzanie informacji i jednostkowych sprawozdań,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Dorota Błaszczyk 22 731 32 26 d.blaszczyk@ozarow-mazowiecki.pl Brygida Pawłowska 22 731 32 67 b.pawlowska@ozarow-mazowiecki.pl Marzena Wiśniewska 22 731 32 67 m.wisniewska@ozarow-mazowiecki.pl Jadwiga Walczak 22 731 32 26 j.walczak@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 101 Burmistrz Sekretarz Gminy Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Jolanta Niegrzybowska 22 731 32 04 sekretarz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 102 Sekretarz Wydział Administracji - obsługa sekretariatów burmistrza i zastępców burmistrza,
- obsługa przyjęć interesantów przez burmistrza i zastępców burmistrza,
- prowadzenie centralnych rejestrów i ewidencji, w tym: zarządzeń burmistrza, umów cywilnoprawnych, porozumień,
- organizowanie pobytów delegacji zagranicznych oraz wyjazdów oficjalnych delegacji władz gminy
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Monika Wojtczak 22 731 32 01 umig@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 103 Burmistrz Zastępca Burmistrza ds. Technicznych Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Dariusz Skarżyński 22 731 32 01 zastepca@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 104 Burmistrz Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Paweł Kanclerz 22 731 32 01 pkanclerz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 106 Przewodniczący Rady Miejskiej Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Andrzej Cichal 22 731 32 56 a.cichal@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 107 Burmistrz Zastępca Burmistrza Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Elżbieta Jastrzębska-Jóźwiak e.jastrzebska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 108 Sekretarz Biuro Rady Miejskiej - prowadzenie spraw organizacyjnych i kancelaryjno- technicznych przewodniczącego rady,
- prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do rady, przewodniczącego rady i radnych,
- prowadzenie dokumentacji rady, przewodniczącego rady, komisji, klubów i radnych,
- zabezpieczenie organizacyjne sesji rady, posiedzeń komisji i konwentu rady,
- protokołowanie sesji rady i komisji oraz sporządzanie i ewidencjonowanie w tym zakresie dokumentacji,
- prowadzenie ewidencji aktów prawa miejscowego (uchwały rady) i bieżące aktualizowanie ich statusu,
- publikowanie na stronie BIP zawiadomień o sesji rady, projektów uchwał oraz uchwał przyjętych przez radę,
- przesyłanie uchwał rady do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego,
- przekazywanie uchwał właściwym komórkom merytorycznym oraz informowanie o wejściu w życie prawa miejscowego,
- wysyłanie uchwał rady do Wojewody Mazowieckiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- prowadzenie ewidencji interpelacji, wniosków i zapytań radnych oraz wniosków komisji,
- koordynowanie planu posiedzeń komisji, sesji rady i dyżurów radnych,
- udzielanie informacji publicznej z zakresu działania rady i komisji, w tym bieżące umieszczanie na stronie BIP informacji dotyczącej działalności rady,
- wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników do sądów powszechnych,
- prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych radnych,
- prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do rady,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Beata Migda 22 731 32 16 b.migda@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 109 Sekretarz Wydział Administracji W zakresie ewidencji działalności gospodarczej:
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej (wpis i zmiany we wpisie do ewidencji, likwidacja działalności),
- opracowywanie projektów uchwał w sprawie określenia zasad sprzedaży napojów alkoholowych na terenie gminy,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i naliczanie opłat z tego tytułu,
- ewidencjonowanie usług hotelarskich prowadzonych na terenie gminy,
- prowadzenie rejestru licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Anna Sobocińska 22 731 32 10 a.sobocinska@ozarow-mazowiecki.pl Renata Stępień 22 731 32 10 r.stepien@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 110 Zastępca Burmistrza Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Zdzisław Lewandowski 22 731 32 35 z.lewandowski@ozarow-mazowiecki.pl Katarzyna Rykowska-Kitlińska 22 731 32 35 k.rykowska@ozarow-mazowiecki.pl Agnieszka Grzeluk 22 731 32 61 a.grzeluk@ozarow-mazowiecki.pl Magdalena Winiarek 22 731 32 61 m.winiarek@ozarow-mazowiecki.pl Marta Pytlowany 22 731 32 61 m.pytlowany@ozarow-mazowiecki.pl Agnieszka Wilczyńska 22 731 32 37 a.wilczynska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 111 Zastępca Burmistrza Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Robert Głazowski 22 731 32 36 r.glazowski@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 1 112 Zastępca Burmistrza Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa W zakresie utrzymania czystości i porządku w gminie:
- koordynowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi odbieranymi z terenu nieruchomości zamieszkałych,
- organizowanie i prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
- prowadzenie rozliczania z tytułu korzystania z systemu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- prowadzenie Gminnych Punktów Zbierania Odpadów Problemowych,
- likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów na terenach gminnych, w tym nakazy usunięcia odpadów,
- udzielania zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
- kontrole przestrzegania zapisów ustawy w zakresie zgodności z wpisem w rejestrze lub wydaną decyzją na odbiór nieczystości ciekłych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Renata Dubielecka 22 731 32 64 r.dubielecka@ozarow-mazowiecki.pl Grzegorz Burzykowski 22 731 32 63 g.burzykowski@ozarow-mazowiecki.pl Magdalena Ignacak 22 731 32 64 m.ignacak@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 0 2 Skarbnik Wydział Wymiaru i Księgowości Podatkowej - dokonywanie wymiaru podatków i prowadzenie rejestrów wymiarowych,
- prowadzenie ewidencji podatkowej nieruchomości, w tym bieżąca aktualizacja
- prowadzenie postępowań podatkowych,
- przygotowywanie postanowień do Naczelnika Urzędu Skarbowego w zakresie stosowania ulg podatkowych,
- udzielania informacji podatkowych właściwym organom,
- wydawanie zaświadczeń i ich ewidencjonowanie,
- przygotowywanie projektów uchwał podatkowych,
- sporządzanie informacji i jednostkowych sprawozdań
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Elżbieta Szydłowska 22 731 32 24 e.szydlowska@ozarow-mazowiecki.pl Izabela Makowska 22 731 32 62 i.makowska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 201 Sekretarz Referat Informatyki - administrowanie siecią komputerową oraz zapewnienie jej prawidłowego funkcjonowania, w tym zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji,
- zapewnienie sprawności technicznej sprzętu komputerowego, prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego,
- codzienne archiwizowanie bazy danych i plików oraz cykliczne archiwizowanie systemu,
- wykonywanie czynności administratora systemu informatycznego, w tym zabezpieczenie danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym zgodnie z polityką bezpieczeństwa,
- wprowadzanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej i na stronę www.ozarow-mazowiecki.pl oraz portale społecznościowe,
- nadzór nad realizacją usługi zapewnienia dostępu do Internetu dla mieszkańców gminy przez firmę zewnętrzną,
- przyznawanie uprawnień dostępu do programów informatycznych zgodnie z polityką bezpieczeństwa i uzgodnieniami z kierownictwem urzędu,
- prowadzenie spraw z zakresu kwalifikowanego podpisu elektronicznego pracowników urzędu,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Maciej Poligaj 22 731 32 14 m.poligaj@ozarow-mazowiecki.pl Arkadiusz Jaworski 22 731 32 14 a.jaworski@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 202 Zastępca Burmistrza Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego W zakresie gospodarki nieruchomościami:
- komunalizacja mienia,
- prowadzenie ewidencji zasobu gruntowych nieruchomości gminnych i nadzór nad ich gospodarowaniem,
- prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości stanowiących zasób Gminy, związanych ze sprzedażą, oddaniem w użytkowanie wieczyste, zbyciem prawa użytkowania wieczystego, dzierżawą, użytkowaniem, trwałym zarządem, najmem, użyczeniem,
- zarządzanie gruntami, które nie zostały oddane w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste,
- organizowanie przetargów jako formy zbycia gruntów stanowiących zasób Gminy,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji oraz zarządzeń Burmistrza w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Aneta Kosior 22 731 32 58 a.kosior@ozarow-mazowiecki.pl Anna Gałka 22 731 32 58 a.galka@ozarow-mazowiecki.pl Konrad Liszkiewicz 22 731 32 71 k.liszkiewicz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 203 Burmistrz Skarbnik Gminy - opracowywanie budżetu gminy,
- przestrzeganie dyscypliny finansowej,
- kontrola wykonania budżetu,
- współpraca z Regionalna Izbą Obrachunkową w Warszawie, organami skarbowymi, zakładem ubezpieczeń społecznych oraz bankami.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Małgorzata Piotrowska 22 731 32 22 skarbnik@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 204 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy - opracowywanie projektu budżetu gminy i projektów zmian w budżecie,
- sporządzanie sprawozdań z działalności finansowej i budżetowej gminy,
- prowadzenie rozliczeń gminy ze skarbem państwa, rozliczanie subwencji i przygotowywanie wniosków o udzielenie pożyczek, kredytów i dotacji,
- prowadzenie spraw z zakresu udzielania z budżetu gminy dotacji dla jednostek organizacyjnych gminy oraz bieżąca kontrola ich wydatkowania,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Martyna Bedyńska 22 731 32 20 m.bedynska@ozarow-mazowiecki.pl Maja Braun 22 731 32 20 e.braun@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 205 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy - prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Marcin Stasiowski 22 731 32 21 m.stasiowski@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 206 Burmistrz PRAWNICY -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 207 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy - prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Anna Kacprzak 22 731 32 60 a.kacprzak@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 208 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy - rozliczanie podatku VAT,
- wystawianie faktur i refaktur
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Małgorzata Niewiadomska 22 731 32 32 m.niewiadomska@ozarow-mazowiecki.pl Magdalena Migda 22 731 32 32 m.migda@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 209 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Marzena Ostrowska 22 731 32 54 m.ostrowska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 210 Skarbnik Wydział Budżetowo-Finansowy - prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- inwentaryzacja stanu aktywów i pasywów,
- prowadzenie spraw płacowych pracowników urzędu,
- naliczanie i wypłata diet związanych z uczestnictwem w organach gminy,
- współpraca z Regionalna Izbą Obrachunkową w Warszawie, organami skarbowymi, zakładem ubezpieczeń społecznych oraz bankami.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Jolanta Wodecka 22 731 32 07 j.wodecka@ozarow-mazowiecki.pl Monika Kozłowska 22 731 32 07 m.kozlowska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 211 Zastępca Burmistrza Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego W zakresie zagospodarowania przestrzennego:
- opracowywanie i uzgadnianie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- okresowe oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
- analiza aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- przygotowywanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego i studium oraz zaświadczeń z planu zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie postępowań w zakresie warunków zabudowy oraz ustaleniu inwestycji celu publicznego,
- prowadzenie postępowań w zakresie opłat planistycznych,
- wydawanie zaświadczeń o zgodności zamierzeń budowlanych z obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowanie opracowań geodezyjnych i planistycznych dla gruntów z zasobu gminy i gruntów scalanych,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Marzena Tlak 22 731 32 31 m.tlak@ozarow-mazowiecki.pl Gabriela Grzywacz 22 731 32 31 g.grzywacz@ozarow-mazowiecki.pl Agata Kowalska 22 731 32 30 a.kowalska@ozarow-mazowiecki.pl Joanna Wachnik 22 731 32 30 j.wachnik@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 212 Zastępca Burmistrza Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego W zakresie geodezji i gospodarki nieruchomościami:
- prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, numeracją porządkową budynków oraz ustalaniem nazw miejscowości,
- prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości,
- przygotowywanie i przeprowadzanie scaleń i podziałów nieruchomości, w tym przygotowanie decyzji administracyjnych,
- opracowania geodezyjne i planistyczne dla gruntów z zasobu gminy i gruntów scalanych,
- ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod projektowane drogi gminne,
- ustalanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości oraz scalenia i podziału nieruchomości,
- regulacja stanu prawnego nieruchomości będących we władaniu Gminy,
- prowadzenie ewidencji zasobu gruntowych nieruchomości gminnych i nadzór nad ich gospodarowaniem,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawie nabywania nieruchomości i prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Gminy,
- przygotowywanie projektów uchwał w sprawie sprzedaży lub przekazania w użytkowanie wieczyste gruntów z zasobu nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw dotyczących nieruchomości stanowiących zasób Gminy, związanych ze sprzedażą, oddaniem w użytkowanie wieczyste, zbyciem prawa użytkowania wieczystego, dzierżawą, użytkowaniem, trwałym zarządem, najmem, użyczeniem,
- zarządzanie gruntami, które nie zostały oddane w zarząd, użytkowanie lub użytkowanie wieczyste,
- prowadzenie spraw z zakresu udzielania zezwoleń na zbycie nabytej nieruchomości przed upływem 5 lat od dnia zawarcia umowy o oddanie gruntu w użytkowanie wieczyste,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji oraz zarządzeń Burmistrza w sprawach z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- prowadzenie postepowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji w sprawach przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- dokonywanie aktualizacji stawki procentowej i opłat rocznych przy trwałej zmianie sposobu wykorzystania z nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd, naliczanie i aktualizacja opłat rocznych w związku ze zmianą wartości nieruchomości.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Halina Sochacka 22 731 32 30 h.sochacka@ozarow-mazowiecki.pl Dorota Misztal 22 731 32 08 d.misztal@ozarow-mazowiecki.pl Katarzyna Kalczyńska 22 731 32 08 k.kalczynska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 2 213 Zastępca Burmistrza Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Jakub Ciećwierz 22 731 32 09 j.ciecwierz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 300 Sekretarz Wydział Administracji - prowadzenie centralnych rejestrów i ewidencji, w tym: zarządzeń burmistrza, umów cywilnoprawnych, porozumień, wniosków o dostęp do informacji publicznej,
- prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
- wykonywanie zadań związanych z przeprowadzanymi wyborami i referendami oraz spisami powszechnymi, w tym przeprowadzaniem spisu rolnego,
- prowadzenie spraw z zakresu przygotowania i przeprowadzenia wyborów do organów jednostek pomocniczych gminy,
- dokonywanie okresowych spisów z natury
W zakresie spraw administracyjnych:
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne urzędu, w tym prowadzenie gospodarki magazynowej,
- ewidencja mienia urzędu, w tym środków trwałych i pozostałych środków,
- prowadzenie spraw związanych z bieżącą eksploatacją i administracją budynkami urzędu oraz samochodami służbowymi,
- prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Lidia Balcerzak 22 731 32 52 l.balcerzak@ozarow-mazowiecki.pl Robert Dragan 22 731 32 52 r.dragan@ozarow-mazowiecki.pl Łukasz Seroka 22 731 32 52 l.seroka@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 301 Zastępca Burmistrza Referat Zamówień Publicznych - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,
- obsługa przeprowadzanych postępowań o zamówienia publiczne, w tym publikacja informacji i ogłoszeń związanych z udzielaniem zamówienia, wydawanie dokumentacji przetargowej wykonawcom, dokumentowanie przebiegu postępowań przetargowych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych realizowanych przez urząd,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Joanna Sierpińska 22 731 32 43 j.sierpinska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 302 Zastępca Burmistrza Referat Funduszy Zewnętrznych - pozyskiwanie dofinansowania z funduszy krajowych i europejskich (przygotowanie wniosków aplikacyjnych) na przedsięwzięcia gminne, w tym inwestycyjne,
- realizacja i rozliczanie projektów z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych, w tym monitorowanie i realizacja procesu sprawozdawczości do instytucji krajowych i europejskich współfinansujących pośredniczących we współfinansowaniu projektów gminy,
- współpraca z samorządem województwa mazowieckiego i innymi instytucjami szczebla regionalnego, z instytucjami administracji państwowej i innymi instytucjami szczebla centralnego oraz instytucjami europejskimi w zakresie programów i projektów koordynowanych na poziomie tych instytucji,
- udział w przygotowaniu planów inwestycyjnych i innych przedsięwzięć gminy, w szczególności w zakresie identyfikacji przedsięwzięć planowanych do współfinansowania ze źródeł zewnętrznych, w tym europejskich,
- prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów realizowanych z udziałem bezzwrotnych środków zewnętrznych, w tym europejskich przez gminę i jej jednostki organizacyjne
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Paulina Gajewska 22 731 32 28 p.gajewska@ozarow-mazowiecki.pl Agnieszka Kijewska 22 731 32 28 a.kijewska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 303 Zastępca Burmistrza Referat Zamówień Publicznych - przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów,
- obsługa przeprowadzanych postępowań o zamówienia publiczne, w tym publikacja informacji i ogłoszeń związanych z udzielaniem zamówienia, wydawanie dokumentacji przetargowej wykonawcom, dokumentowanie przebiegu postępowań przetargowych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych realizowanych przez urząd,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Bożena Przybylska 22 731 32 59 b.przybylska@ozarow-mazowiecki.pl Renata Polańska 22 731 32 59 r.polanska@ozarow-mazowiecki.pl Monika Michalska 22 731 32 59 m.michalska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 304 Zastępca Burmistrza Referat Zamówień Publicznych - opracowanie harmonogramu udzielania zamówień publicznych,
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym trybu postępowania,
- opracowanie regulaminów, procedur i zasad w zakresie udzielania zamówień publicznych w urzędzie,
- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Piotr Manarczyk 22 731 32 42 p.manarczyk@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 304 Sekretarz Urząd Stanu Cywilnego - prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa, rejestracją urodzeń, zgonów i innych wynikających z przepisów o aktach stanu cywilnego,
- przyjmowanie oświadczeń o woli zawarcia związku małżeńskiego,
- zapewnianie uroczystej formy rejestracji stanu cywilnego,
- wydawanie zezwoleń na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie małżeństwa,
- wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej obywatela polskiego do zawarcia małżeństwa zagranicą,
- sporządzanie aktów małżeństwa w księgach stanu cywilnego w Rejestrze Stanu Cywilnego w oparciu o oświadczenia składane w sposób określony przepisami kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, orzeczenia sądowe i inne dokumenty przewidziane w prawie o aktach stanu cywilnego,
- sporządzanie aktów urodzenia i zgonu w księgach stanu cywilnego w Rejestrze Stanu Cywilnego w oparciu o Protokół zgłoszenia zgonu, orzeczenia sądowe i inne dokumenty przewidziane w prawie o aktach stanu cywilnego,
- sporządzenie aktu stanu cywilnego jeżeli urodzenie, małżeństwo lub zgon nastąpił za granicą i nie został zarejestrowany w zagranicznych księgach stanu cywilnego,
- wpisywanie do ksiąg stanu cywilnego w Rejestrze Stanu Cywilnego aktu stanu cywilnego sporządzonego zagranicą,
- odtwarzanie całości lub części księgi stanu cywilnego,
- prowadzenie akt zbiorczych do ksiąg urodzeń, małżeństw i zgonów, w tym uzupełnianie aktu stanu cywilnego,
- sprostowanie aktu stanu cywilnego,
- wydawanie zezwoleń na przeglądanie ksiąg stanu cywilnego przedstawicielom organizacji społecznych i instytucji naukowych,
- wydawanie odpisów i zaświadczeń z Rejestru Stanu Cywilnego,
- współpraca z innymi organami w sprawach urodzeń, zgonów i małżeństw
- przyjmowanie oświadczeń o:
a) wyborze nazwiska, jakie będą nosić małżonkowie i dzieci zrodzone z małżeństwa,
b) wstąpieniu w związek małżeński w wypadku grożącego niebezpieczeństwa,
c) powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
d) uznaniu ojcostwa, - migracja aktów stanu cywilnego z ksiąg do Rejestru Stanu Cywilnego,
- przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorczych,
- przekazywanie ksiąg do Wojewódzkiego Archiwum Państwowego,
- przygotowywanie wniosków o nadaniu medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
- współpraca z organami ewidencji ludności, dowodów osobistych, Urzędami Stanu Cywilnego oraz instytucjami w zakresie stanu cywilnego,
- prowadzenie archiwum USC oraz właściwe zabezpieczenie zbiorów w tym archiwum,
- sporządzanie testamentu przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Jolanta Dragan 22 731 32 17 j.dragan@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 305 Burmistrz Referat Kadr - realizacja polityki kadrowej w urzędzie,
- prowadzenia rekrutacji na stanowiska pracy w samorządzie,
- przygotowywanie dokumentów przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu stosunku pracy z pracownikami urzędu,
- prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz archiwum akt osobowych byłych pracowników,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników, w tym wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- prowadzenie rejestrów pełnomocnictw i upoważnień burmistrza,
- prowadzenie spraw z zakresu przeprowadzanych w urzędzie praktyk i stażów,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników w ramach form aktywizacji zawodowej.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Magdalena Bozik 22 731 32 06 m.bozik@ozarow-mazowiecki.pl Agnieszka Cieślik 22 731 32 06 a.cieslik@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 305 Burmistrz Wydział Spraw Społecznych Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Tomasz Tymoftyjewicz 22 731 32 29 t.tymoftyjewicz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 306 Sekretarz Wydział Administracji Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Agnieszka Skarżyńska 22 731 32 34 a.skarzynska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 306 Sekretarz Referat Spraw Obywatelskich - prowadzenie spraw z zakresu zameldowania oraz wymeldowania na pobyt stały i czasowy, w tym wydawanie decyzji administracyjnych w tym zakresie
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Ewa Majcher-Wróbel 22 731 32 18 emajcher@ozarow-mazowiecki.pl Ewa Więsek 22 731 32 18 e.wiesek@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 307 Zastępca Burmistrza Wydział Inwestycji i Remontów - realizacja inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy oraz koordynacja prac projektowych,
- prowadzenie nadzoru technicznego robót inwestycyjnych i remontowych oraz ich odbiory,
- rozliczanie materiałowe i finansowe robót inwestycyjnych i remontowych,
- kontrola bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową, instalacji oświetlenia ulicznego, mostów, przepustów,
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych gminy
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Paweł Wasiluk 22 731 32 40 p.wasiluk@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 307 Nieodpłatna pomoc prawna Nieodpłatna pomoc prawna Nieodpłatna pomoc prawna w Ożarowie Mazowieckim
https://ozarow-mazowiecki.pl/2018/05/06/nieodplatna-pomoc-prawna-w-ozarowie-mazowieckim/
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email 22 731 32 66 -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 308 Zastępca Burmistrza Wydział Inwestycji i Remontów Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Łukasz Czyż 22 731 32 11 l.czyz@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 309 Zastępca Burmistrza Wydział Inwestycji i Remontów - realizacja inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy oraz koordynacja prac projektowych,
- prowadzenie nadzoru technicznego robót inwestycyjnych i remontowych oraz ich odbiory,
- rozliczanie materiałowe i finansowe robót inwestycyjnych i remontowych,
- kontrola bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową, instalacji oświetlenia ulicznego, mostów, przepustów,
- prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego transportu lokalnego,
- utrzymywanie, konserwacja oraz zarządzanie infrastrukturą przystankową na terenie gminy, opiniowanie rozkładów jazdy autobusów,
- utrzymywanie, konserwacja oraz budowa placów zabaw na terenie gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego, w tym koordynowanie realizacji przedsięwzięć finansowanych z funduszu sołeckiego
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Robert Fabiniak 22 731 32 41 r.fabiniak@ozarow-mazowiecki.pl Robert Matczak 22 731 32 41 r.matczak@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 309 Sekretarz Referat Spraw Obywatelskich - przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych, udostępnianie danych z tych zbiorów,
- współdziałanie przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej,
- udostępnianie danych osobowych na wniosek, na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Daniel Grabowski 22 731 32 50 d.grabowski@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 310 Zastępca Burmistrza Wydział Inwestycji i Remontów - realizacja inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy oraz koordynacja prac projektowych,
- przygotowywanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla gminnych inwestycji,
- prowadzenie nadzoru technicznego robót inwestycyjnych i remontowych oraz ich odbiory,
- rozliczanie materiałowe i finansowe robót inwestycyjnych i remontowych,
- kontrola bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową, instalacji oświetlenia ulicznego, mostów, przepustów,
- wykonywanie zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji dotyczących lokalizacji zjazdów, wyrażania zgody na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, wyrażania zgody na zajęcie pasa drogowego,
- naliczanie opłat związanych z umieszczeniem urządzeń w pasie drogowym oraz zajęciem pasa drogowego,
- opiniowanie warunków zabudowy oraz podziałów geodezyjnych działek pod względem obsługi komunikacyjnej,
- opiniowanie stałej i zatwierdzanie czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych,
- opiniowanie projektów budowy i przebudowy dróg na terenie gminy,
- prowadzenie ewidencji dróg według kategorii ich zarządcy,
- wprowadzanie i nadzorowanie systemu informacji miejskiej,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Artur Żukowski 22 731 32 48 a.zukowski@ozarow-mazowiecki.pl Michał Toruszewski 22 731 32 48 m.toruszewski@ozarow-mazowiecki.pl Marek Tichy 22 731 32 48 m.tichy@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 310 Sekretarz Referat Spraw Obywatelskich - prowadzenie ewidencji ludności, w tym występowanie o nadanie numeru PESEL,
- prowadzenie rejestru wyborców,
- prowadzenie spraw z zakresu zameldowania i wymeldowania cudzoziemców,
- bieżąca ewidencja ludności,
- prowadzenie, aktualizacja i udostępnianie stałego rejestru wyborców,
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Bożena Duralska 22 731 32 05 b.duralska@ozarow-mazowiecki.pl Emilia Kucharska e.kucharska@ozarow-mazowieckipl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 3 311 Sekretarz Wydział Administracji Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Ewa Kozak 22 731 32 38 e.kozak@ozarow-mazowiecki.pl Wioletta Ołdakowska 22 731 32 38 w.oldakowska@ozarow-mazowiecki.pl Karolina Kalbarczyk 22 731 32 38 k.kalbarczyk@ozarow-mazowiecki.pl Katarzyna Rejman 22 731 32 38 k.rejman@ozarow-mazowiecki.pl Kinga Sidoruk 22 731 32 38 k.sidoruk@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 311 Burmistrz BHP - przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp,
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy,
- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Marcin Stępień 22 731 32 13 m.stepien@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 312 Burmistrz Wydział Spraw Społecznych W zakresie promocji gminy:
- opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych o gminie, w tym publikowanych w środkach masowego przekazu oraz współpraca z wydawnictwami zewnętrznymi,
- inicjowanie przedsięwzięć promujących gminę, współpraca z instytucjami w zakresie promocji gminy,
- nadzór nad publikacją informacji na stronie www.ozarow-mazowiecki.pl, tablicy multimedialnej i innych narzędziach komunikacji społecznej,
- prowadzenie spraw związanych z używaniem herbu gminy przez osoby fizyczne i prawne,
- redakcja Miesięcznika „Informator Ożarowski”,
- gromadzenie informacji prasowych dotyczących gminy, archiwum fotograficzne gminy,
- współpracy z gminami partnerskimi krajowymi i zagranicznymi,
- prowadzenie spraw z zakresu realizacji przedsięwzięć organizowanych przez podmioty zewnętrzne, nad którymi burmistrz przyjął patronat,
- prowadzenie i upowszechnianie rocznego kalendarza gminnych wydarzeń
W zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii:
- opracowywanie projektów programów polityki zdrowotnej mieszkańców, nadzór nad ich realizacją oraz ich ocena,
- współpraca z instytucjami, służbami, organizacjami pozarządowymi, samorządem zawodowym w zakresie promocji i ochrony zdrowia oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień,
- sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie ochrony i promocji zdrowia, oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień
W zakresie polityki społecznej:
- promocja osiągnięć w zakresie sportu i rekreacji, w tym upowszechnianie wyników i osiągnięć sportowych oraz prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów za osiągnięcia sportowe,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagrody honorowej „Felicja”,
- prowadzenie spraw dotyczących przyznawania i wydawania Ożarowskiej Karty Rodziny 3+, w tym przyjmowanie i weryfikacja wniosków,
- prowadzenie spraw z zakresu Karty Dużej Rodziny, w tym przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz ich obsługa
W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:
- przygotowywanie projektów planu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz ich realizacja,
- organizowanie spotkań z przedstawicielami organizacji pozarządowych,
- aktualizacja bazy danych o organizacjach pozarządowych na terenie gminy,
- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych zleconych lub powierzonych do realizacji organizacjom pozarządowym oraz ich bieżące monitorowanie,
- rozliczanie organizacji pozarządowych z dotacji otrzymanych od gminy na realizację zadań publicznych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Jolanta Kołodyńska-Rzeźnik 22 731 32 57 j.kolodynska@ozarow-mazowiecki.pl Anna Fedoryk 22 731 32 57 a.fedoryk@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 313 Burmistrz Wydział Spraw Społecznych W zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii:
- opracowywanie projektów programów polityki zdrowotnej mieszkańców, nadzór nad ich realizacją oraz ich ocena,
- realizacja zadań w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
- obsługa administracyjna Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Punktu Konsultacyjno – Informacyjnego Uzależnień,
- współpraca z instytucjami, służbami, organizacjami pozarządowymi, samorządem zawodowym w zakresie promocji i ochrony zdrowia oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień,
- sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie ochrony i promocji zdrowia, spraw społecznych oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień
W zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:
- przygotowywanie projektów planu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz ich realizacja,
- organizowanie spotkań z przedstawicielami organizacji pozarządowych,
- aktualizacja bazy danych o organizacjach pozarządowych na terenie gminy,
- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na realizację zadań publicznych zleconych lub powierzonych do realizacji organizacjom pozarządowym oraz ich bieżące monitorowanie,
- rozliczanie organizacji pozarządowych z dotacji otrzymanych od gminy na realizację zadań publicznych
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Agnieszka Bozik 22 731 32 23 a.bozik@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Poznańska 165 3 314 Burmistrz Audytor wewnętrzny - badanie systemów zarządzania w urzędzie i gminnych jednostkach organizacyjnych,
- opracowywanie rocznych planów audytu wewnętrznego oraz sprawozdań z ich realizacji,
- prowadzanie i dokumentowanie audytu,
- identyfikacja obszarów ryzyka i analizy ryzyka,
- działania doradcze w celu usprawnienia funkcjonowania urzędu i jednostek organizacyjnych gminy
KONTROLA ZARZĄDCZA
- sporządzanie dokumentacji i koordynacja spraw z zakresu kontroli zarządczej w urzędzie,
- sporządzanie sprawozdań z kontroli zarządczej,
- monitorowanie zmian w przepisach z zakresu kontroli zarządczej,
- prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Piotr Kochmański 22 731 32 46 audyt@ozarow-mazowiecki.pl Elżbieta Gajewska 22 731 32 46 e.gajewska@ozarow-mazowiecki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 0 Biuro Podawcze Sekretarz Wydział Administracji - rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu, w tym obieg dokumentów,
- obsługa interesantów w urzędzie,
- obsługa kancelaryjna kierownictwa urzędu,
- wywieszenie na tablicach ogłoszeń: obwieszczeń, zarządzeń i innych aktów wydawanych przez burmistrza oraz dokumentów zewnętrznych,
- potwierdzanie Profilu Zaufanego
Pracownicy Imię i nazwisko Telefon Email Kinga Sidoruk 22 731 32 00 k.sidoruk@ozarow-mazowiecki.pl Anna Pilarczyk 22 731 32 00 a.pilarczyk@ozarow-mazowiecki.pl Anna Blacerzak 22 731 32 00 a.balcerzak@ozarow-mazowicki.pl -
Budynek Piętro Pokój Pion Wydział/ Referat ul.Kolejowa 2 0 Agencja PKO Banku Polskiego S.A.